Ⅰ.
Algoritmi
Algoritmi
Structuri
Expresii
Aplicatii Complexe
InfoScience
Subprograme
Ⅱ.
Structuri de Date
Tablouri
Fisiere Text
Siruri de Caractere
Tipul Struct
Liste Liniare
Pointeri si Referinte
Ⅲ.
Tehnici de Programare
Recursivitate
Backtracking
Divide et Impera
Greedy
Metode de Sortare
Programarea Dinamica
Metode si Tehnici Clasice de Programare
Ⅳ.
Grafuri
Grafuri Neorientate
Conexitate in Grafuri Neorientate
Grafuri Orientate
Parcurgerea Grafurilor
Drumuri Minime si Maxime in Grafuri
Roy Warshall, Kruskal, Dijkstra etc.
Arbori
Arbori de Cautare
Ⅴ.
Baze de Date
Baze de Date
SQL
Oracle
Access
FoxPRO
Programare FoxPRO
Tipuri de Date in FoxPRO
Ⅵ.
Diverse
C Builder
Curs C
Programare Orientata pe Obiecte
Compilatoare MinGW
Comunicarea intr-o Retea Locala
E-Learning
Evaluare Portofolii
HTML
Mate Bacalaureat
Ora de Dirigentie
Subiecte Atestat
Tehnologia Informatiei si a Comunicatiilor
Sterge Istoricul
© 2018 Daniela Liliana Nicolae
>
Algoritmi
> InfoScience
InfoScience
structura repetitiva.ppt
http://infoscience.3x.ro/c++.html
Algoritmi
//Algoritmi. Introducere//
//Notiunile cu care opereaza algoritmii//
Operatiile de baza pe care le efectueaza un algoritm
//Principiile programarii structurate//
//Teorema lui Bohm si Jacopini//
//Aplicatii propuse//
Limbajul C++
Elemente de baza ale limbajului
1
Structura programelor C++
2
Elemente lexicale
3
Date in C++
4
Operatori
5
Implementarea structurilor de control Instructiunea vida, if si switch
Instructiuni repetitive
6
Siruri de caractere
7
Tablouri unuidimensionale (vectori)
8 Subprograme
8.1 Definitia. Declarare. Apel
8.2
Functii fara tip.Aplicatii
8.3 Functii cu tip.Aplicatii
8.4 Transmiterea parametrilor
8.4 Functii. Probleme propuse
8.5 Fisiere header definite de programator
9
//Pointeri//
10
//Alocarea dinamica amemoriei//
a)
//Structuri dinamice de date//
b) Liste liniare simplu inlantuite. Creare. Parcurgere
c)
Liste liniare simplu inlantuite. Inserare si Stergere
d) Ordonarea listelor
e)
Structura de date de tip coada
f) Structura de tip stiva
g)
Liste liniare dublu inlantuite.
h)
Liste circulare
i) Structuri dinamice de date. aplicatii
Liste liniare simplu inlantuite
//Probleme propuse//
11
//Recursivitate//
a)
//Aplicatii recursivitate//
b)
Recursivitate indirecta
c)
Aplicatii ale recursivitatii. Fractali
12
Divide et Impera
a)
Aplicatii D& I: Sortarea rapida (Quick Sort)
b)
Sortarea prin interclasare: (MergeSort)
c)
Turnurile din Hanoi
d)
Divide et Impera. Probleme propuse
Grafuri neorientate
a
) Terminologie>
b) Reprezentarea grafurilor neorientate:
matricea de adiacenta>
c)
Reprezentarea grafurilor neorientate:: liste de adiacente
d) parcurgerea grafurilor
parcurgerea in latime>
parcurgerea in adancime>
e)
matricea drumurilor>
f)
Conexitate>
g)
matricea ponderilor>
h)
algoritmul lui Roy Floyd
i)
graf hamiltonian>
j)
graf eulerian
Grafuri neorientate. Probleme propuse
Grafuri orientate
a)
Terminologie
b)
Matricea de adiacenta
c)
Liste de adiacenta
d)
Parcurgere in latime
e)
Parcurgere in adancime
f)
Componente tare conexe
g)
Algoritmul lui Djikstra
h)
Algoritmul lui Lee
//Probleme propuse//
Arbori si arborescente
a)
Arbori oarecare
b)
Arborescente
c)
Arbori binari
d)
Parcurgerea arborilor binari
e)
Arbori de cautare
f)
Stergerea intr-un arbore binar de cautare
g
) Arborele partial de cost minim
//Recapitulare pt teza clasa a XI-a//
//Teza clasa a XI-a. Semestrul 1//
Aplicatie recapitulativa structuri de date
Tehnici de programare
1
Tehnica Backtracking
Permutari
backtracking recursiv
//Probleme propuse//
2
Backtracking in plan
Backtracking in plan. Probleme
3
Tehnica Greedy
4
Programare dinamica
//Centrul de excelenta.Probleme propuse//
Programare orientata pe obiecte
1.
Introducere
2.
Definirea claselor
3.
Constructori si destructori
4.
Supraincarcarea operatorilor
5.
Mostenirea
6.
Metode virtuale
//Probleme propuse//
http://infoscience.3x.ro/c++/1001probleme.htm
Recapitulare pentru teza clasa a XI-a
Arbori binari
Probleme recapitulative
Tehnici de programare-probleme
Functii pentru modulul grafic
http://www.worldit.info/articole/instructiunile-limbajului-c/