Ⅰ.
Algoritmi
Algoritmi
Structuri
Expresii
Aplicatii Complexe
InfoScience
Subprograme
Ⅱ.
Structuri de Date
Tablouri
Fisiere Text
Siruri de Caractere
Tipul Struct
Liste Liniare
Pointeri si Referinte
Ⅲ.
Tehnici de Programare
Recursivitate
Backtracking
Divide et Impera
Greedy
Metode de Sortare
Programarea Dinamica
Metode si Tehnici Clasice de Programare
Ⅳ.
Grafuri
Grafuri Neorientate
Conexitate in Grafuri Neorientate
Grafuri Orientate
Parcurgerea Grafurilor
Drumuri Minime si Maxime in Grafuri
Roy Warshall, Kruskal, Dijkstra etc.
Arbori
Arbori de Cautare
Ⅴ.
Baze de Date
Baze de Date
SQL
Oracle
Access
FoxPRO
Programare FoxPRO
Tipuri de Date in FoxPRO
Ⅵ.
Diverse
C Builder
Curs C
Programare Orientata pe Obiecte
Compilatoare MinGW
Comunicarea intr-o Retea Locala
E-Learning
Evaluare Portofolii
HTML
Mate Bacalaureat
Ora de Dirigentie
Subiecte Atestat
Tehnologia Informatiei si a Comunicatiilor
Sterge Istoricul
© 2018 Daniela Liliana Nicolae
>
Grafuri
> Roy Warshall, Kruskal, Dijkstra etc.
Roy Warshall, Kruskal, Dijkstra etc.
Curs-Algoritmica-Grafurilor.pdf
DIJKSTRA
DIJKSTRA.docx